.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازتاب خودروی احمدی نژاد دررسانه‌های جهان

همزمان با رونمایی سایت حراج خودروی دکتر احمدی نژاد، خبر حراج خودروی رییس‌جمهور در سایت‌های خبری لس‌انجلس تایمز، اسوشیتد پرس، بی‌بی‌سی‌، شین‌هوآ، پرس اسوسیشن، یاهونیوز و... انعکاس زیادی داشت.

مزایده خودرو رییس جمهور کشورمان در رسانه‌های مختلف جهان انعکاس زیادی داشت.

روزنامه لس‌آنجلس تایمز هم به نقل از آسوشیتدپرس نوشته است: "رییس جمهور محبوب ایران، خودروی شخصی‌اش را برای حمایت از یک موسسه خیریه که برای جوانان خانه می‌سازد، به فروش گذاشته است. احمدی نژاد این کار را در راستای تحقق اهداف دوران انتخاباتش، درباره اینکه بالای سر هر ایرانی یک سقف خواهد ساخت، انجام داده است."

شبکه خبری BBC درباره حراج خودروی احمدی نژاد نوشته است:
رییس جمهور ایران قصد دارد خودروی خود را برای کمک به یک بنیاد خیریه که به ساخت خانه برای جوانان مشغول است، به حراج بگذارد.

این خودرو در ماه فوریه در شهر آبادان به مزایده گذاشته می‌شود و پول حاصل از آن نیز به "مسکن مهر" اختصاص خواهد یافت.

سایت خبری شین‌هوآ هم نوشته است که پژو مدل ۵۰۴ احمدی نژاد در سال ۱۹۷۷ تولید شده است و در منطقه آزاد اروند به حراج گذاشته می شود.

پرس آسوسیشن و یاهونیوز نیز اخباری را که شبکه های فوق منتشر کرده بودند را باز انتشار داده‌اند.

[ نقل قول این مقاله در سایت/ وبلاگ/ فروم خودتان ]


[ نقل قول این مقاله در سایت/ وبلاگ/ فروم خودتان ]

برای قرار دادن این مقاله در سایت یا وبلاگ خودتان،
کد زیر را در سایت یا وبلاگتان کپی کنید.

<style type="text/css"> <!-- .quote {width:۳۵۰px; padding: ۶px; border: solid ۱px #۴۵۶B۸F; font: ۱۳px helvetica, verdana, sans-serif; color: #۲۲۲۲۲۲; background-color: #ffffff} .quote a {font: ۱۴px arial, serif; color: #۰۰۳۳۹۹; text-decoration: underline} .quote a:hover {color: #FF۹۹۰۰; } --> </style><div class="quote"><a href="http://alef.ir/۱۳۸۸/content/view/۹۳۱۱۲/" target="_blank">بازتاب حراج خودروی احمدی نژاد در رسانه‌های جهان</a><br />۲۷ دي ۱۳۸۹<br />همزمان با رونمایی سایت حراج خودروی دکتر احمدی نژاد، خبر حراج خودروی رییس‌جمهور در سایت‌های خبری لس‌انجلس تایمز، اسوشیتد پرس، بی‌بی‌سی‌، شین‌هوآ، پرس اسوسیشن، یاهونیوز و... انعکاس زیادی داشت. مزایده خودرو رییس جمهور کشورمان در رسانه‌های مختلف جهان انعکاس زیادی داشت. روزنامه لس‌آنجلس تایمز هم به نقل از آسوشیتدپرس نوشته است: "رییس جمهور محبوب ایران، خودروی شخصی‌اش را برای حمایت از یک موسسه خیریه که برای جوانان خانه می‌سازد، به فروش گذاشته است. احمدی نژاد این کار را در راستای تحقق اهداف دوران انتخاباتش، درباره اینکه بالای سر هر ایرانی یک سقف خواهد ساخت، انجام داده است." شبکه خبری BBC درباره حراج خودروی احمدی نژاد نوشته است: رییس جمهور ایران قصد دارد خودروی خود را برای کمک به یک بنیاد خیریه که به ساخت خانه برای جوانان مشغول است، به حراج بگذارد. این خودرو در ماه فوریه در شهر آبادان به مزایده گذاشته می‌شود و پول حاصل از آن نیز به "مسکن مهر" اختصاص خواهد یافت. سایت خبری شین‌هوآ هم نوشته است که پژو مدل ۵۰۴ احمدی نژاد در سال ۱۹۷۷ تولید شده است و در منطقه آزاد اروند به حراج گذاشته می شود. پرس آسوسیشن و یاهونیوز نیز اخباری را که شبکه های فوق منتشر کرده بودند را باز انتشار داده‌اند. <div align="right" style="width:۳۵۰px"><p style="text-align:right;">© ۲۰۱۱ - <a href="http://alef.ir/۱۳۸۸" target="_blank">الف</a></p></div></div>

پیش نمایش:

بازتاب حراج خودروی احمدی نژاد در رسانه‌های جهان
۲۷ دي ۱۳۸۹
همزمان با رونمایی سایت حراج خودروی دکتر احمدی نژاد، خبر حراج خودروی رییس‌جمهور در سایت‌های خبری لس‌انجلس تایمز، اسوشیتد پرس، بی‌بی‌سی‌، شین‌هوآ، پرس اسوسیشن، یاهونیوز و... انعکاس زیادی داشت. مزایده خودرو رییس جمهور کشورمان در رسانه‌های مختلف جهان انعکاس زیادی داشت. روزنامه لس‌آنجلس تایمز هم به نقل از آسوشیتدپرس نوشته است: "رییس جمهور محبوب ایران، خودروی شخصی‌اش را برای حمایت از یک موسسه خیریه که برای جوانان خانه می‌سازد، به فروش گذاشته است. احمدی نژاد این کار را در راستای تحقق اهداف دوران انتخاباتش، درباره اینکه بالای سر هر ایرانی یک سقف خواهد ساخت، انجام داده است." شبکه خبری BBC درباره حراج خودروی احمدی نژاد نوشته است: رییس جمهور ایران قصد دارد خودروی خود را برای کمک به یک بنیاد خیریه که به ساخت خانه برای جوانان مشغول است، به حراج بگذارد. این خودرو در ماه فوریه در شهر آبادان به مزایده گذاشته می‌شود و پول حاصل از آن نیز به "مسکن مهر" اختصاص خواهد یافت. سایت خبری شین‌هوآ هم نوشته است که پژو مدل ۵۰۴ احمدی نژاد در سال ۱۹۷۷ تولید شده است و در منطقه آزاد اروند به حراج گذاشته می شود. پرس آسوسیشن و یاهونیوز نیز اخباری را که شبکه های فوق منتشر کرده بودند را باز انتشار داده‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.